onsdag, juni 18, 2008

Problem med "datan" och hejarramsor

Mitt bredband strular!! Åhh, jag blir så frustrerad så jag inte kan sova. Nu har jag lånat pappas mobila bredband från Telia tillfälligt och det fungerar utmärkt med min dator. Har varit i kontakt med 3 sen i måndags men det verkar svårt att ens komma fram till vad problemet kan bero på.

Pust. Vad beroende man är!

Här hemma har vi börjat sjunga hejarramsor för att Knud skall komma ut. Nu känner jag mig definitivt redo! Börjar bli färdig med avslappnandet.

Knut ut, Knut ut, Knut ut, Knut ut, Knut ut, Knut ut, Knut ut skrålar mamma, pappa och jag.
Och sen på danska också för säkerhets skull:
Knud ud, Knud ud, Knud ud, Knud ud, Knud ud, Knud ud, Knud ud...

3 kommentarer:

Anonym sa...

JAAAAAAAAAAAAAAAA Knut måste komma nu så vi får se vem han är!!!

De andra två muslterörerna träffades i måndags - ååå vad de var olika varandra till utseendet - jag som tyckt att alla bebisar sett likadana ut förr... Kul att se den tredje musketören också!!

kram
A-S (och S!)

Anna sa...

En midsommar-Knud är det väl beräknat till?
Ska tänka på dig när jag firar på fredag! Stort lycka till!!

Barnets mamma sa...

Haha! Tur att ni tog den på danska också så att han fattar vad ni säger! ;D