söndag, juni 22, 2008

TPA revisited

Jaha, efter närmare 6 månaders total avhållsamhet har jag nu återfallit till TPA (toapappersanalys för den oinvigde). Anledningen är att jag fått höra att den omtalade slemproppen (omtalad i gravidkretsar, tidigare har jag aldrig hört talas om den) kan visa sig som en slem- och blodblandad flytning när den släpper. Jag vill ha ett TECKEN! Att något är på gång. Men icke sa nicke, toapappret lyser så vitt så vitt.

Inte heller minsta lilla fostervattensläckage.

Andra tecken jag letar är magen som kan bli lös när det börjar bli dags. Blev faktiskt lite hoppfull i fredags, men igår var allt fast och fint som vanligt, perfect poo skulle dietexperten på tv3 utbrustit.

Foglossningen har galopperat senaste dagarna. Mitt "cykelsadelsområde" känns helt massakrerat, och nu snackar vi innan förlossningen! :-)

Japp det var dagens gnäll.

Knud ut, Knud ut, Knud ut, Knud ut, Knud ut, Knud ut!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, nu får du faktiskt komma ut, Knut. Jag tycker att 24/6 är en bra dag att födas på. ;-)

Fertilitetsturist sa...

Enligt min satsning är det ju IDAG han ska komma!
KNUD UT KNUD UT!!!
Kram