onsdag, augusti 29, 2007

Bildutmaning från Storken

Storken flyger har denna utmaning på sin blogg. Man skall bild-googla sitt svar och använda första bilden. Låt oss se...

1. Vilket år är du född?
Haha, har ni sett! Det är teaterhögskolans avgångsklass från 1970 - med en smal Peter Harryson! Han var ju riktigt söt... kolla in länken om ni vill se en större bild.





2. Hur definierar du din sexuella läggning?
Väldigt söta killar...



3. Vilken är din bästa egenskap som kärlekspartner?
Gud, känns knappt som jag kan komma ihåg att jag någonsin har kunnat definiera mig som kärlekspartner! (jag har inte googlat på räserbil :-))


4. Och din sämsta?
Oj då, den här var inte svår att räkna ut







5. Vad söker du hos en partner?








6. Vem var din första hemliga barndomsförälskelse (förnamnet)?
Alltså, här fuskade jag lite. Men jag tyckte det var ganska kul att Lasse B som nu var min första hemliga barndomsförälskelse kom upp som bild nummer 3! Jag vet det känns lite främmande och underligt nu, men jag har en kompis som faktiskt också var kär i Lasse Berghagen. Kanske det var något med "Jennie, Jennie", eller "Håll i gång i skogen kanske"...




7. Vilket yrke är det sexigaste du vet?
Eouw, det här blir ju nästan lite skumt i min situation. Men frågan gäller yrket eller hur?






8. Vilken kändis är hetast enligt dig?









9. Vad gör dig avtänd?






10. Vem hade du ditt första riktiga förhållande med (förnamnet)?








11. Vilket kroppsdel, förutom munnen, gillar du mest att kyssa på en kärlekspartner?
Det är inte gommen!!??





12. Ett kärlekspar på film eller tv som du gillar?





4 kommentarer:

Storkenflyger sa...

Heeeeej. Är du här?! Först tänkte jag "undrar vem detta är" sedan när jag läste din historik fattade jag direkt. Snacka om att vi har ältat detta.

Välkommen till bloggvärlden. Härligt att se att du är på banan igen (och att Sven tycker att det är kul med "komplicerade" fall. han löser det nog ska du se.)

Harrysson var ju oigenkännelig!

Moooi sa...

Tänkte du skulle fatta, ingen 10000 kronorsfråga direkt. :-)

Var så bitter efter semestern att jag tänkte att bloggande kanske kan vara värt att pröva som terapi.

KaKi sa...

Du är utmanad!

Storkenflyger sa...

4:an är inte självklar tycker jag.
Efterhängsen? Haltande?