onsdag, augusti 29, 2007

Outad

Idag har jag outat mig själv som bloggare på femmislistan. Hmm, känns lite skumt att uppmuntra folk att läsa om sig själv, men vad är en blogg utan läsare??? Här vill jag ju dryfta tankar och idéer och gärna få någon slags reaktion. Min statcounter har i alla fall med raketfart gått från 28 till 42 besökare! Av de 28 var 25 mina egna.... (gapskratt, de bloggar jag brukar läsa har typ en miljard besökare). Och jag har fått min första kommentar!

Sprejstatus: sprejandet går bra förutom att jag inte verkar vara så koncentrerad den här gången och missar sprejtiderna hela tiden. Inga biverkningar än så länge - ta i trä...

Stackars Sanna Kallur. Att missa medalj i ett friidrotts-VM med en hundradel kan inte heller vara så kul.

2 kommentarer:

KaKi sa...

Och jag är grymt stolt att ha fått bräcka bloggens oskuld ;-)

nylsa sa...

oj jag skulle så klart velat varit först också, men får leva med att blir nummer två efter kissen ovan.

Kul att du också börjat blogga! Länge sen vi sågs, hoppas vi får till en date snart.
kram