tisdag, april 29, 2008

Aktionsgruppen för glada mammor.....

En detektivhistoria utspelar sig just i detta nu på mitt jobb!! Åter från lunchen hittar jag följande lapp på mitt skrivbord.

Jag beger mig raskt till postfacket där jag hittar fina lådan här till höger. På lappen står det:
.
"Aktionsgruppen För Glada Mammor presenterar en - MammaBox. I dagens samhälle drar mammor ett, både bokstavligt och bildligt talat, tungt lass. Därför behöver de lite avkoppling ibland, lite vardagslyx, en stund för sig själva i all enkelhet. Glada mammor får glada barn och glada barn ger en bättre värld. Så... unna dig en bättre värld genom att njuta av dessa små saker lite då och då."
.
Och i paketet finns detta - men!!!! INGEN AVSÄNDARE. Nu är jag så nyfiken så jag inte kan jobba. Hej hopp!

6 kommentarer:

Anonym sa...

OKÄND VÄLGÖRARE (ala Karl-Bertil Johnsson) eller OKÄND BEUNDRARE!!!!

Roligt!

/A-S

Anonym sa...

Oj vad häftigt! Kul!
Ingen bebis här ännu. Trevlig Valborg på dig!

E

Barnets mamma sa...

Nä, Gud vad underbart! Jag blir alldeles tårögd!!

Människor borde vara så där snälla mot varandra oftare =)

Tudorienne sa...

Vad rart!

nylsa sa...

Roligt med påhittiga och fina människor, jag tror det är en beundrare :)
kram

Anonym sa...

Wow, vad häftigt. Sånt vill jag också ha när jag är gravid. :-) Du får snoka lite på jobbet då.