torsdag, maj 01, 2008

Godingar

Har haft besök hemhemifrån ett par dagar. En gammal gymnasiekompis och hennes otroligt goa barn. En femåring och en ett-och-etthalftåring. Nu skall jag erkänna något som säkert verkar märkligt i en barnlöshetsblogg, men jag är egentligen inte sådär superbarnkär i allmänhet... (Fast superbarnkär i Knudsynnerhet). Visst kan det vara så att man längtar jättemycket efter barn själv, utan att man älskar alla andra barn bara för därför?

Men de här två godingarna - de gillar jag verkligen!

Mysteriet med MammaBoxen är fortfarande inte löst! Jag har nu gått igenom både starkt och svagt misstänkta men ingen vill kännas vid den. Har bara ett möjligtvis tänkbart alternativ kvar, fast det är en kille och hela grejen kändes väldigt o-killig. To be continued...

1 kommentar:

Barnets mamma sa...

Jag tycker inte alls att det är konstigt att man inte är sådär barnkär och gullipluttig men samtidigt vill ha egna barn. Jga tror jag är sån också.