måndag, maj 26, 2008

Sista besöket...

...hos min nuvarande barnmorska idag. Har ett besök till inplanerat innan BF, men då på annan ort och följdaktligen annan MVC. Kändes ganska osentimentalt. Kan inte påstå att jag känner mig jättenära min barnmorska. Troligtvis av den mycket goda anledningen att allt har sett så bra ut genom hela graviditeten. Det har liksom varit blodvärden check, blodtryck check, hjärtljud check, magmätning check, har du några frågor, nähä, då ses vi om tre veckor. 10 minuter in-och-ut.

Ännu en solig dag. Fick en impuls att jag skulle vilja sätta mig på balkongen med ett glas vin efter jobbet! Men det går ju såklart inte. Huvud, kropp och illamående är tydligen helt återställda till normal status där vin är ett positivt inslag och inte något som man vill kräkas bara av tanken på.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej.

Jag har nyligen startat upp en sajt på iFokus.se om barnlöshet, infertilitet och allt
runtomkring dessa ämnen.
Jag hittade Er sida och lade in en länk från min sajt till er websida.
Är detta oki för Er och skulle ni kunna tänka er att lägga en länk på er sida till min?

Länken är

Barnloshet.iFokus.se

Och jag kan skicka ett par banners du kan använda om du skulle vilja.

Jag har gärna kvar länken till er även om ni ej vill länka tillbaka då jag finner er
sida mycket informationsrik.

Mvh
Marika "Ioma" Lantz
Sajtvärdinna för
Barnlöshet iFokus