onsdag, maj 21, 2008

Det var en kille!!

Mysteriet med mammaboxen är uppklarat. Kan ni fatta, det var en kille som låg bakom!?

En projektledare på jobbet som jag egentligen bara jobbat med lite grand, han kom tillbaks från pappaledighet efter jul. Idag stod han vid mitt skrivbord och frågade rakt ut i luften - hade du läst boken? Jag fattade ingenting förrän han pekade på post-it lappen som fortfarande ligger kvar på mitt skrivbord. Vet du vem det är som ligger bakom, undrade jag? Är det du!!!??

Jojomensan, det var han. Och helt själv, ingen annan inblandad. Jag brukar göra så förklarade han, det är så roligt att se hur folk spekulerar om vem som ligger bakom. Oj oj oj, han måste ha en lycklig fru! :-)

3 kommentarer:

Pippigull sa...

COOL GRABB!!!!!

Honom vill jag ha som man :)

Barnets mamma sa...

En sån kille! Vad fint..

lillawi sa...

Vilken kille! :) Varför jobbar inte han på mitt jobb?

lillawi