fredag, januari 25, 2008

Morotskaka och halleluja!

Morotskaka är gott, det verkat Knud också tycka. Fika på jobbet idag och Knutte blev helt vild! Jomen, bubblorna jag kände första gången för ett par veckor sedan var nog inte bara gas i alla fall. Just nu testar jag vad popcorn och lösgodis kan ge för reaktion.

Hallelujat utbrister jag i då jag äntligen hittat snygga mammabyxor. Jag köpte ju ett par på H&M för några veckor sen, men de sprack i baken efter bara två dagars användning! Vet inte riktigt hur jag skall ta det hela... Dessutom är jag inte riktigt säker på när denna incident inträffade så det är möjligt att jag gått med skinkan bar på jobbet. Eeeufff, det hoppas vi inte på!

Nu är jag således desperat efter byxor som jag kan ha och som är sköna. Men det är helt otroligt vad fula alla mammabyxor är! Skall man inte kunna få vara gravid och fin?! Jag har varit överallt känns det som. Köpte ett par jeans på H&M men de kändes sådär. Men så gick jag in på Kapp Ahl. Visste inte ens att de hade mammabyxor och det visste knappt expediten heller. Men längst inne i hörnet av "generous"-avdelningen så fanns de. Och dessutom två olika som jag gillade. Ett par mörka jeans och ett par svarta, snygg färg och t om snygga fickor!

Halleluja!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Min syster köpte snygga och hållbara mammakläder i Barcelona... Hon säger att de till skillnad från svenska mammakläder håller för mer än en graviditet. Ett kanske inte helt användbart eller praktikt tips.

Moooi sa...

Hihi, nja kanske Barcelona ligger lite långt bort. Men vem vet, blir det behov av mammakläder igen så låter väl Barcelona som en alldeles utmärkt destination.