måndag, januari 28, 2008

Slutsats om klädval

Till vänster är jag i min, vad jag trodde, tuffa tältklänning från gårdagens dop. Till höger samma människa i annat klädval en dag senare. Tror min slutsats måste bli att tältklänning får tillbringa ytterligare ett par månader i garderoben tills jag faktiskt är så stor som den får mig att se ut.

PS. Ingen annan än min chef på jobbet vet någonting ännu, tror ni det börjar bli svårt att dölja eller? Min chefs tips var att köra med kavaj - det gör jag sa han :-)

Och här är dagens mått 19+2 (senaste mätning 15+6):
midja - 79 (+3)
magen på tjockaste stället - 96 (+2)
magen uppochner - 29,5 (+0,5)
byst - 97 (+2)
rumpa - 100 (+-0)

Lite fascinerande att brösten växer i samma takt som magen. Var skall detta sluta.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker att tältklänningen är tuff och fasen va snygga alla var på bilden. Ett sånt fräsigt gäng. Även lilla T :)

Matte sa...

Det är bara en konstig vinkel, du ser mycket större ut på bilden än i verkligen, jag lovar. Du var jättefin i din klänning! Det sa jag ju! Har provat tunikor själv och asgarvat åt spegeln, tält är rätta benämningen.

Fertilitetsturist sa...

Du är utmanad! :-)