fredag, januari 04, 2008

Status 15+6

Generellt sett mår jag toppen. Illamående och trötthet är borta sen en månad eller så. Är inte heller lika hungrig, fast äter ganska mycket. Magen är inte lika svullen, men jag känner mig fortfarande mer fet än gravid (under jul gick jag under namnet fetknoppen av min stygga familj, taskmörtarna).

Är fortfarande rädd att bebisen skall vara "borta". Just nu känns det ju ingenting! Längtar verkligen efter att kunna känna sparkar så man får lite bekräftelse. Men det dröjer nog en månad ännu. Stora ultraljudet är planerat till den 18:e januari. Spännande!

Så här ser måtten ut idag 15+6, senast jag mätte var 11+1:
midja - 76 (+2)
magen på tjockaste stället - 94 (+2)
magen uppochner - 29 (+-0)
tuttar - 95 (+2)
rumpa - 100 (+-0)

Det var ju inte så stor skillnad. Fast det KÄNNS som stor skillnad.

Inga kommentarer: