fredag, februari 29, 2008

Återgång till den naturliga päronformade ordningen

23+6:
Naturen stävar ju alltid efter balans och den naturliga ordningen, i mitt fall innebär detta päronformad. I min senaste mätning har min rumpa ökat och brösten minskat! Visste väl att detta inte kunde fortsätta :-) Dock är det midjan som återigen rasar förbi de andra med en ökning på 4 cm. Den börjar också bli svår att definiera - var sitter den egentligen?

Dagens resultat (senaste mätning 19+2):
midja: 83 (+4)
magen på tjockaste stället: 97 (+1)
magen uppochner: 31 (+1,5)
byst: 95 (-2)
rumpa: 101 (+1)

Vikt: 68 kg (+6-7 kg, har ingen våg så jag vet inte riktigt var jag började).

I går kväll fick jag även min första sura uppstötning, så nu väntar jag bara på svampinfektionen, hemorrojderna och graviditetsklådan! :-)

Gud vad skönt det är att vara ledig idag. Nu skall jag snart gå ut i solen.

Inga kommentarer: