måndag, februari 25, 2008

Kvällsöppet på onsdag (TV4 22:45)

Egentligen skulle jag skriva ett frustrationsinlägg om hur trött jag blir på de där människorna, som alltid finns på alla arbetsplatser, och som bara är så förbannat skitjobbiga och svåra att ha att göra med och ifrågasätter allt, även det som de inte fattar eller har med att göra. Alla runt omkring dem tycker samma men ändå måste man om och om igen stryka medhårs bara för att undvika fullskaligt krig. En sån dag har jag haft idag. Egentligen skulle jag bara vilja säga "-Dra åt helvete, det skall du skita i! Det finns en anledning till att du inte är ansvarig för det här längre!" men det gör jag ju inte förstås... (förutom i huvudet, där gör jag det om och om igen:-)

Men! När jag kom hem ser jag på femmislistan att på onsdag kl 22:45, kommer debattprogrammet Kvällsöppet med Ekdal att ägna huvudtiden av programmet åt frågan om diskrimineringen av ensamstående kvinnor när det gäller assisterad befruktning. Två femmismedlemmar kommer vara med!

Så nu blev jag så exalterad att jag inte behöver bli av med några frustrationer längre :-)

Spännande! Bänka er på onsdag!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ska bänka mig!