onsdag, mars 12, 2008

Hormonriden?

25+4:
Jag är inte mig själv....

Var är den logiska, förnuftstyrda diplomaten? Jag har tagits över av en hetsig, känslig person som dessutom lyckas trampa folk på tårna hela tiden. Och sen mår jag dåligt av att tänka på att folk skall vara arga på mig. Igår lyckades jag förnärma en herre på bostadsrättsföreningens styrelsemöte så till den milda grad. Bara för att jag ställde lite enkla frågor runt hans 2-miljoners investeringsförslag... Uppenbarligen ställde jag dem inte taktfullt... Jag tar på mig hela ansvaret. Och nu har jag känt mig helt ut balans hela dagen. Kom tillbaka Moooi!

Jag har alltid tänkt att jag kommer minsann inte låta mig påverkas av lite hormoner! Det är väl bara att bestämma sig! NOT uppenbarligen.

Å andra sidan känner jag mig extatiskt glad och lycklig mesta delen av tiden - en ganska trevlig baksida.

1 kommentar:

Anonym sa...

... eller oxå var dina frågor så berättigade och mitt i prick, att han blev "förnärmad" för att du faktiskt hade rätt! Ett inte helt ovanligt sätt att försöka försvara sig!

/ida