måndag, mars 31, 2008

Till Fibula!

Halleluja!!

Tack för att du tänkte på att skriva kommentar till mig, jag är överväldigad! Sitter här med klump i halsen och tårarna rinnande på jobbet. Jag har varit inne på din blogg och kollat och försökt skriva kommentarer massor med gånger men bara fått felmeddelande.

Alltså om det är någon som inte hänger med så är Fibula med barn! Men hennes blogg är paj denna viktigaste av kungörelsedagar.

Stor kram till dig Fibula och må det lilla livet hänga sig kvar för allt vad det är värt.

GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS!

5 kommentarer:

Barnets mamma sa...

TACK TACK TACK TACK TACK TACK TACK =D

Nu gråter jag lite....

Fertilitetsturist sa...

Åh så underbart! Jag försökte just kommentera hos dig Fibula för att höra hur det har gått! Och så får jag veta detta när jag tittar in hos Moooi för att höra det senaste om lille Knud!
Oerhört!! Fantastiskt! Fanfarer och hurra vad glad jag blir!
Fortsätter nu att hålla tummarna för fortsättningen! :-)

Anonym sa...

Ifall du inte såg min kommentar i Mooois förra inlägg:

Vad roligt Fibula, grattis!!!
Den tiocelliga var en tiopoängare :)
/lisa

Anonym sa...

FIBULA - GRATTIS!!!!!!



UNDERBART!!!!

/GoGetLife

Barnets mamma sa...

TACK alla gulliga !!!! Jag skiner som en sol med hela ansiktet just nu =D

Och tack, Moooi för "lånet" av din blogg. Som det kan bli...

Kram kram