lördag, mars 29, 2008

Höggravid

28+1:

Om jag förstått saken rätt är jag nu höggravid. I 3:e trimestern av graviditeten. Räknade efter hur länge till jag skall jobba igår och det är bara 9 veckor kvar (12 veckor till leveransdatum)! Shit - snart är det verklighet det här! :-) Häftigt! Det känns som det gått fort, men ändå som jag varit gravid i en evighet.

Så här ser magen ut nu, i svartvita referenströjan (här finns motsvarande från v 19).

Och så här stor är den (senaste mätning 23+6):
midja: 86 (+3)
magen på tjockaste stället: 100 (+3)
magen uppochner: 33 (+2)
byst: 98 (+3)
rumpa: 101 (+-0)

4 kommentarer:

Barnets mamma sa...

Gud vilken fin mage! "Lyllos" dig =)

Fertilitetsturist sa...

Finfin mage!
Kram!

Barnets mamma sa...

Jag är med barn!!!! (Skriver det här eftersom min blogg är död ft)

=D

Anonym sa...

Vad roligt Fibula, Grattis!
Den tiocelliga var en tiopoängare :)
/lisa