onsdag, oktober 24, 2007

5+4 (x1)

Ok, nu skriver jag det! Den magiska kombinationen av siffror och plustecken som är förbehållen de gravida. Som jag nästan tappat hoppet om att någonsin få tillhöra. 5+4...

VUL hos Snälla doktorn idag. Det syns en svart grej, och inuti den en lite ljusare grej, och i kanten av den en prick. EN PRICK! Pricken, eventuell, Knud... eller Rut... Jag fick en utskrift. Första fotot!

För tidigt för att kunna se hjärtpickande tydligen. Hade annars hoppats på det. Återbesök om två veckor. Då skall man kunna se huvud och knoppar som skall bli armar och ben. Det är otroligt.

Inget fokus på några äggstockar idag. Så var de har tagit vägen vet jag just inte.

PS. Frågade Snälla doktorn om han hade misstänkt att jag lyckats redan vid senaste besöket när man egentligen inte kunde se något - och minsann det hade han gjort.

5 kommentarer:

Storkenflyger sa...

Jihoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

Matte sa...

Tänk vad tiden går snabbt! Nu blir jag tvungen att grilla snälla dr imorgon när jag ska dit för första kollen.

Tingeling sa...

Fascinerande otroligt mirakulöst!!

Grattis igen!

nylsa sa...

grattis, grattis! Så glad för din skull, häftigt att det går att se den lilla/lille redan. kram

Fertilitetsturist sa...

Underbart!!! Glädje från mig :-)