tisdag, oktober 09, 2007

Hmmm....

Vet inte om jag vill skriva det här. På något sätt tror jag att om jag skriver om symptom så kommer hånskrattet bara bli ännu större vid ett misslyckande. Som att jag på något sätt påverkat utgången i negativ riktning genom att sätta orden på pränt, eller egentligen redan genom att tänka tanken...

Men ok, jag tar risken. Idag har jag mått illa på eftermiddagen. Var tvungen att käka lite pepparkakor. Det skulle iofs också kunna bero på stress på jobb, snabblunch eller det faktum att jag återigen klämt i mig i mina tajta byxor (dock med knappen uppknäppt). Sedär. Så la jag in en brasklapp. Då kan det ju inte påverka utgången..... Eller hur!!???

2 kommentarer:

Fertilitetsturist sa...

Är säker på att man faktiskt inte kan påverka utgången på det sättet, men jag vet, när det handlar om en själv är det inte lika lätt att vara rationell ;-) *tummarna hålls hela tiden*

nylsa sa...

hoppas verkligen för dig, tummarna hålls hårt. Heja embryona, heja dig.