onsdag, oktober 31, 2007

Jag har kräkits!

6+4:
Tjohoo! Jag kräktes på jobbet idag! Hade tom tänkt att skriva ett blogginlägg om hur konstigt det är att jag inte mår illa (anar oråd såklart). Min syster har kaskadkräkits under sina graviditeter och mamma kunde inte gå utanför dörren för att det luktade äpple överallt... Så jag hade liksom räknat med att det där ingår. Undrar om det är tanken som framkallat illamåendet eller om jag faktiskt mår illa. Kräkits har jag i alla fall gjort....

Lyckligtvis inträffade det när jag ändå var på jobbtoan för att tvätta bort markeringspennan som jag markerat mig själv, blus och dokumentet jag läste med. Det var ju praktiskt.

5 kommentarer:

Fertilitetsturist sa...

Grattis! Härliga nyheter! :-D
Låter mycket lovande och bra!!!

Barnets mamma sa...

Grattis! Lite konstigt att gratulera någon till att ha kräkts, men men....

Tack för din fina kommentar.. Jag har hämtat mig lite nu.

Matte sa...

Nämen vad roligt! Vill också kräkas...

Tingeling sa...

Man får gratulera till spyan!

kram av emetofobikern

Storkenflyger sa...

Tjohoooooooo en spya! Grattis!