lördag, november 03, 2007

Små besökare

Har mina två systerdöttrar här på höstlovsbesök. Det är mysigt! Och ja, så små är de inte längre, 10 och 13 år. Den stora ville inte kramas när de kom med tåget... pinsamt såklart. Men i morse kom de båda två för en morgonkram i min säng, så lite gos finns det allt kvar i dem. Åhhhhh!

Om pricken i magen utvecklas till mer än en prick och allt går bra har jag tänkt att berätta för dem i jul. Det är väl en ganska bra julklapp att få en kusin om man inte har någon sen tidigare!?

Hade gömt "Ett barn blir till" och "Mammapraktikan" (jag har lånat dem av en kompis), på ett som jag trodde säkert ställe... Men just det skåpet stod öppet i morse. Fick ingen kommentar men undrar vad de tänker. Varför skulle singel-moster ha de där böckerna?

Nu skall vi snart på shopping tur!

1 kommentar:

Storkenflyger sa...

HI hi vilken bra julklapp du ruvar på!