torsdag, november 29, 2007

39 mm, alive and kicking!

Nu skall jag på fest, tjohoo!!

9 kommentarer:

Fertilitetsturist sa...

Åh HURRA så BRA! *dansar en gladdans* :-)

Tudorienne sa...

Skönt.

Tingeling sa...

Härligt - grattis!!

Storkenflyger sa...

Puh! GRATTIS. Njut på festen med ditt smusselvin:)

Anonym sa...

Vad roligt att det går bra!

Själv tog jag gravtestet igår och är också gravid så ikväll blir det definitivt smusselvin!

Moooi sa...

Tack alla rara.

Och anonym - grattis! Nu blir jag ju jättenyfiken på vem du är!

Anonym sa...

Det är jag som brukar kalla mig för Lisa och som egentligen planerade att adoptera men pga köläget bestämde mig för att testa detta. Jag trodde absolut INTE att det skulle fungera eftersom jag är 42 (och det kanske det inte gör heller...vi får väl se hur utvecklingen blir...) och iså fall att det skulle ta väldigt lång tid men nu är jag alltså gravid. Törs knappt skriva det eftersom jag följt hur ni andra kämpar och det på ett sätt känns lite orättvist, men på första IVF-försöket (av alla försök någonsin)
Men som sagt, än känns det som att det är många hinder kvar att övervinna (främst pga åldern)

Alkoholfritt vin i skruvkorksvinflaska funkade iaf perfekt och jag lyckades även, genom en invigd kompis, få cider till fördrink utan att ngn märkte och det var så pass mkt mat att det inte märktes att jag inte tog av Brie och gorgozolan heller...:)

Mina symptom hittills är bara "växtvärk" i livmodern som känns värst på kvällen med stickningar och kraftig värk liknande mensvärk, ibland ett svagt illamåede. Men är bara i 4:e veckan än (om man börjar räkna från mensens första dag?)

Moooi sa...

Åh Lisa, det är ju fantastiskt. Det är ju bara att vara ödmjuk inför naturens under och att det fungerar. Stort grattis igen! Du skall se att det är en liten kämpe därinne som också snart blir 39 mm och sen ännu större.

Och visst var det perfekt med smusselvinet!? Otroligt skönt att slippa hålla på och hitta på ursäkter.

Anonym sa...

Tack Moooi! Ja det är fantastiskt men känns helt overkligt. Jag hoppas förstås att det går bra även om jag inte riktigt törs ta till mig det här än..
Hoppas det fortsätter gå bra för dig med!

Och den där vinflaskan med skruvkork har jag sparat inför nästa fest ;)