onsdag, november 07, 2007

It's alive!!

7+4:
Jag har idag sett en liten liten människa med ett blinkande hjärta som bor i min mage. Den har ett huvud och en liten kropp och är 13 mm "lång". Frustade och fräste bakom skynket när jag klädde på mig efter ultraljudet. Överväldigad av känslor och lättnad att det faktiskt är något där.

Kan säga att jag har full förståelse för Tompa Cruise om ryktet är sant att han inköpte en ul-maskin under Katies graviditet. Jag vill också ha en egen maskin. Så att jag kan titta in när jag vill! Hej hej lille Knud.

Nu behöver jag inte gå till Snälla doktorn mer. Jag är "färdigbehandlad" och från och med nu och det är ingen skillnad på min graviditet och vilken annan som helst. Känns lite vemodigt om jag inte får träffa dem igen. Men jag sa att jag måste få komma dit och ta ett foto på doktorn och hans sköterska. För dokumentationen.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad underbart det låter!

All lycka till dig!
Ulrika i Gbg (funderare på väg till att bli försökare)

Fertilitetsturist sa...

Åh så fantastiskt! GRATTIS! Jag köper gärna in mig på ul-maskinen för framtida bruk också om du skulle vara intresserad av delad kostnad ;-)

Tudorienne sa...

Coooolt!