onsdag, november 28, 2007

Hoho lille Knud, är du där?

10+4:
I morgon är det dags för det tiggda ultraljudet. Vet inte om jag gjorde mig själv en tjänst eller otjänst genom att göra ett extra. Oron stiger kan jag säga. Jag tror egentligen inte jag varit så orolig för missfall direkt, men har haft mycket tankar att det skall försvinna, det blir inget liksom, embryot har tillbakabildats. Det är sådana tankar som snurrar i huvudet just nu. Fast det finns mottankar också, som säger fåna dig inte, tänk nu positivt, klart att Knud är kvar.

Jag skall också på fest i morgon kväll. Har varit och inköpt den alkoholfria flaskan rödvin, och tänkte pröva utbytartricket live. Mest oroar jag mig för att jag är så otroligt osugen på vin, alkoholfritt eller ej. Hoppas man får mat också!

1 kommentar:

Fertilitetsturist sa...

Ska tänka på dig imorgon! Tänk du bara på att ha roligt - jag står för tummarna! Hälsa Knud! (eller Rut..?)