lördag, september 08, 2007

Nedreglerad?

Jaha, nu har jag visst redan fått min nedregleringsblödning, det gick fortare än jag väntat (tänk att man kan bli så nöjd över att få mens, det är ju bakvända världen det här). Oroar mig dock lite för den där cystan som Sven såg, kan den verkligen ha försvunnit på en dag? Enligt instruktionerna skall man minska medicineringen när nedregleringsblödningen kommer, då är det färdigt och man behöver bara en puff morgon och kväll för att upprätthålla nedregleringen. Men för att ta bort cystan skulle jag ju öka doseringen. Har skickat ett SMS till dr Sven, får se om jag får något besked.

I går kväll träffade jag ett gäng femmistjejer på en efterjobbet-drink (alkoholfri för en del och inte för andra...). De är så himla trevliga! Vi har följt varandra nästa ett år nu och de är ett fantastiskt stöd. Tyvärr har det varit lite si och så med fertiliteten i gruppen, men jag känner på mig att trenden vänder nu! En ny-gravid, en mellan-gravid och en hel-gravid. 3 som väntar på att inte få mens. Jag tror det smäller till!! Tänker positiva tankar och hoppas lyckosamheten överförs till mig också.

Inga kommentarer: