lördag, september 08, 2007

Tack snälla doktorn

Han är ju toppen den där dr Sven! Nu ringde de upp och meddelade hur jag skall göra med sprejningen (det är lördag idag!). Det blir en kompromiss med tre puff om dagen. Skall på kontroll igen på måndag.

Nu skall jag börja registrera antalet gånger det visar sig att jag oroat mig i onödan.

Onödig oro 1: hur skall jag göra med sprejningen nu (cysta/nedregleringsblödning)
Onödig oro 2: att jag inte skulle få min nedregleringsblödning i tid för sprutstart (som är på torsdag)
Onödig oro 3: att jag inte skulle få min nedregleringsblödning i tid för att komma på återbesök nästa vecka (då jag är på kurs ons-fre)

1 kommentar:

nylsa sa...

Härligt att det funkar som det ska nu. Sven är en klippa, vad skulle alla vi singlar göra utan honom?

Kul att ses igår, hoppas att alla graviditetsvibbarna smittar av sig på hela gruvtolvan. Det är vår tur nu.